helg


2 av mina finaste hjärtan <3


Erik och Alvin filosoferar.


Mina fina!


Lite pusslande såhär på kvällskvisten.




<3

Min helg har varit över förväntan. Utgång med grabbarna grus igår. Myskväll med Therese och Björn i fredags.

Och idag har varit som en bakisdag ska vara...seg.

Nu väntar en ny arbetsvecka, såg att jag stänger två dagar denna vecka...kändes inte så peppande.

Nu blir det att ställa ordning allt inför morgondagens jobb och dagis.


Jag såg skymtar av mitt happy place i helgen, det kändes bra.

I'm in the corner, watching you kiss her 
I'm right over here, why can't you see me
I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home
I keep dancin' on my own

Bra låt detta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0