19 December 2007

Onsdag.

Ska snart iväg på middag, smaskens! Då slipper jag sitta här alldeles ensam och fundera på vad jag skulle äta men aldrig ätit ngt :S Inte bra men det är tråkigt att äta själv. Jag slog in dom sista julklapparna nu då jag kom hem. Så nu är allt färdigt :)

Och nu till att klaga lite... Har så j*vla ont i ryggen, massage någon? Tack! Jag hoppas bara det går över snart, det känns ju lite tråkigt att behöva vila hela tiden.

Nej, nu ska jag inte sitta här mer och dega, ska ta en promenad och sen åka iväg.

" Jag kan inte önska att du vore död, för du är den enda som håller mig vid liv "

Kommentarer
Postat av: frida

uppdatera bloggen angelica ;P

2007-12-27 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0