Försäkringskassan, feber och

Idag klev vi upp runt åtta, som vanligt. Alvin har sovit väldigt oroligt inatt, så han har varit vaken lite då och då. Sedan var vi ute på promenad mellan 11 och halv ett, och då sov lilleman. Sedan då vi kom hem var han lite gnällig och ville inte alls göra mycket. Så då tog jag tempen på honom för han såg lite glansig ut på ögonen och han hade då rejält med feber, 38.8! Så jag har ammat honom en extra gång nu mellan måltiderna så han får i sig vätska. Så nu ligger han och sover. Förhoppningsvis sover han bort febern.

Lilleman, inte vill vi att du blir sjuk heller.

Annars idag så har vi ringt en massa samtal och ordnat upp en massa saker. kristian är nu inne i stan och ska på Försäkringskassan och ordna upp föräldrapenning som blivit helt fel. Sedan skulle han hämta ut några gratisbiljetter till nån bio, kommer inte ihåg vilken dock.

Då han kommer hem så ska vi sätta oss och skriva matlista sedan blir det storhandling imorgon bitti. Sen blir det middag och kristian ska ut och åka inlines efter middagen. Efter jag lagt Alvin så åker jag till Shake och ska se Greys Anatomy, det är som vår grej på onsdagar, mysigt värre är det!

Nä nu ska jag passa på att diska medan Alvin sover bort febern.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0