Nr 2.

Nu är tand nummer två på g. Den har inte spruckit igenom men den finns där. Det märks på lilleman att den irriterar lite, han vaknar oftare på nätterna och ligger och "kliar" sig i munnen. Vi får hoppas på att den spricker igenom snart så han får sova lillvännen våran.

Och idag ställde sig Alvin på alla fyra!!! Och jag fick det på bild :) Men han ramlade rätt snabbt efteråt :P Men det är på g med krypandet också. Oj, han blir så stor så snabbt. Jag önskar att tiden gick liiite långsammare.

Nu blir det sängen för mig, ska lägga mig bredvid en , återigen, förkyld liten man. Hoppas han blir frisk snart.

Godnatt!

Ser verkligen fram emot vårt möte. Det ska bli kul att prata med dig och återuppleva gamla minnen.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Vad duktig han är!:)

2009-04-18 @ 00:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0