Påsken.

I torsdags åkte vi till Högda (kristians stuga). Vi kom hem igår kväll.

Helgen har varit jättemysig. Vi har åkt skoter och varit ute i solen hela dagarna. Så nu har man fått lite färg.  Alvins förkylning är nästan borta, så det känns skönt. 

I veckan jobbar Kristian kväll så jag och Alvin får mysa själva hela veckan.

Helt ärligt så orkar jag faktiskt inte skriva så mycket just nu. :P

Blir bilder och mer uppdatering senare i veckan.

Jag skulle vilja ha alla mina nära och kära i en väska. Så jag kan ha er nära jämt. Ta upp er lite då och då och prata lite.  Det känns som att det finns så många jag vill hinna träffa och så lite tid. Jag tänker på er jämt! Jag har dåligt samvete för att jag inte hinner höra av mig och för att vi inte hinner träffas.

Kommentarer
Postat av: Danni

Hej! Vad kul att du hittade min blogg! :-)

Visst är det väl ett fint namn va? Hihi! Och det är inte så många som heter det. :-)

Ha en bra dag!

2009-04-16 @ 07:14:37
URL: http://danni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0