17 Augusti

Idag jobbade jag 6.30-12. Då jag kom hem gjorde vi oss iordning och tog oss en sväng till stan för att hitta några varmare kläder till Lilleman nu då det börjar bli kallt. Vi kom hem tomhänta. HIttade inget intressant just på de affärer vi hann till så letandet fortsätter. Vi gick iaf förbi pappa/morfar och sa hej. Där var även Morbror Noah så vi gosade lite med honom också.

Vi åkte förbi Mariehem till Bror min(dom är dock inte hemma) och hämtade tillbaka vår hår-rakmaskin(?) så nu ska Ks kaluffs bort.

Vi åt lax, potatis och sås med sallad till till middag. Gott var det. Lilleman åt spaghetti med köttfärssås.

Vi var även en sväng förbi BVC och vägde Slarv, 9935g blev resultatet idag. Det märks att han inte går upp lika mkt nu som förr. Han "arbetar" bort det mesta under dagarna. Men han äter desto mer. Men det är så kul att han verkligen tar för sig och är överallt, och vi nekar honom inte heller, man får plocka bort det som är farligt för honom sedan är det bara att hålla koll om det är så att man vill ha saker hela :P Det har gått sönder ett antal böcker, men what the hell, det finns nya på affären. Han tycker det är såå kul att riva ut böckerna från bokhyllan så jag har inte hjärta att plocka bort dom.

Alvin har varit lite hängig idag, tror det kan vara förkylning på G. Men det går inte att göra så mycket åt. Han har som inga symtom eller så, så vi ser väl om det bryter ut.

Alvin somnade i sin säng efter att ha läst en ny bok som vi lånade på Biblioteket idag. Han satt alldeles stilla och lyssnade tills den var slut. Sedan somnade han bums i sin säng. Han var tröttis.

Nu blir det till att mysa med min älskling innan det blir sängen. Börjar 10 imorgon och slutar 17.

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir alltid lika glad då jag ser på bilden där uppe, han är såååå söt!:) hoppas ni fick en bra kväll!:) puss!

2009-08-17 @ 22:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0