21 Augusti.

Idag var det jobb mellan 7:15 - 15. Jag har känt mig lite hängig idag så jag hoppas inte att jag är på väg att bli sjuk...

Då jag kom hem tog jag tag i tvätthögen. Vek den och plockade in i garberoberna. Plockade även undan i lägenheten så nu är det fint! :)

Lillemans ögoninflammation vill inte riktigt ge med sig. Med det är på bättringsvägen. Är det inte bättre innan måndag så blir det vårdcentralen för herrn.

Alvin somnade i sin säng(vid 19.00) efter en lässtund av boken Ludde och Gnutta i sagolandet. Det är hans favoritbok och han lyssnar med spända öron varje kväll. Det är så mysigt att ligga i sängen och läsa för honom. Och bara lukta på honom och se hur han lyssnar och njuter. Mammas lilla ögonsten.


Nu blir det mys med Kristian och Emil(emil kom upp nu ikväll och ska stanna hos oss i helgen).

Ha en fortsatt bra kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0