25 Augusti, löning!

Borde egentligen sova, men som alltid, finns det andra viktigare saker att göra.

Jobbade till halv fem. Åkte till stan och mötte upp mina älsklingspojkar, så tog vi oss en middag på stan. K och Alvin har även varit en sväng på Babyproffsen och införskaffat en sele till matstolen. Vi har nämligen en liten herre som gillar att krypa upp på matbordet! :O Så nu sitter han där han sitter, och arg blir han! Men han lär sig nog snart att det inte är någon mening att kämpa emot.

Jag har varit med Shake hela kvällen och det behövde jag verkligen. Har saknat den tjejen! Du är så bra gumman! Vi färgade mitt hår så nu har jag gått och blivit brunett... vet inte om det blev som jag tänkt mig men what the hell, lite förändring skadar aldrig.

Imorgon är det jobb mellan halv sju och tolv, kort dag imorgon. Känns skönt. Då ska jag hem och bara umgås med min älsklingspojke! Saknar honom nå så fruktansvärt om dagarna. Det får väl bli att skaffa en till nu så jag får vara hemma längre ;) :P Det blir då det blir :)

Nu blir det tandborstning och bums i säng. Ha en bra kväll. Godnatt!


Och Sebbe, dina tattos blev skitsnygga! ;)

Löning idag, bra skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0