29 Augusti.

Igår var jag ut med Elin och hennes vänner. Det var jättetrevligt. Var dock nykter, jag har verkligen ingen lust att dricka, jag kan ha kul ändå. Sedan är jag pigg dagen efter och kan umgås med Alvin :)

Så imorse fick jag sovmorgon. Sov till halv tio. Vi har idag börjat med att få in rutinen att Alvin bara ska sova en gång per dag. Det har gått över förväntan. Trodde han skulle vara på jättedåligt humör och vara ledsen men icket. Vissa stunder då det inte går som han vill så kan han ha varit känsligare men annars så har det gått rent ut sagt, skitbra! Han fick lunch halv elva och jag la honom i vagnen vid tjugo över elva. Somnade direkt. Sov till halv två. Sedan dess har han varit vaken. Somnade i sin säng (UTAN TUTTE! :D) klockan 19, sin nya säng. Som vi var iväg och inhandlade idag. Ska lägga upp bilder sedan. Jag tyckte den var lite häftig. Det är som en vanlig säng OCH en spjälsäng. Då Alvin blir lite större så är det bara att ta bort spjälorna så blir det en "växa-säng". Skitsmart idé.

Nu blir det strykning av gardiner. Ska även sy upp dom. 

Kristian är på bio med Björn och Henrik. Så han är hemma på en timma ungefär. Då ska vi mysa innan det blir sängen.

Imorgon kommer familjen Jonsson hit och hälsar på.

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0