Alvin och Lära-gå-vagnen.



Så. Nu har jag äntligen lyckats få upp filmklippet. Jag hade helt missuppfattat Angelica på hur man la in filmerna här på bloggen (den är ju inte min). Men här har ni ett av klippen från idag då vi lät Alvin testa sin lära-gå-vagn efter en lång tid. Den lilla mysgubben fixade det utan problem. Han stack bara iväg som en pil. Jag blev helt chockad över hur snabbt han greppade tekniken.

P.S Och ja... det jag säger i slutet av klippet är ju mest ett roligt sätt att uttrycka min lilla lycko-chock. Det stryker vi ett streck över tycker jag :P D.S

//Pappa-Kristian A.K.A Blogg-hijacker

Kommentarer
Postat av: Farmor britthelen

Jag har försökt att kolla på youtube, men det går inte, vi går genom något annat system, inte riktig PC och den orkar inte ta fram bilder. Så jag måste försöka hålla mig tills jag kommer hem och se om det går att plocka fram på pappas dator.

2009-08-31 @ 13:29:10
Postat av: Lina

Jag tror jag döör! Så gulligt när benen far all världens väg! :D Sen såg det ut som han tyckte det där var a piece of cake. ;)



Haha, sen kan jag inte låta bli att skratta åt när du säger: "Varför har han inga skor?", det låter precis som något jag skulle kunna kläcka ur mig en sån där gång. ;)

2009-08-31 @ 21:58:10
URL: http://lina007.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag tror jag döör! :D Så gulligt när benen far all världens väg! Sen verkar ju han tycka att det där var a piece of cake. ;)



Haha, sen kan jag inte låta bli att skratta åt när du säger: "Varför har han inga skor?", det låter som något jag skulle kunna kläcka ur mig en sån gång. :P



Verkar inte som första kommentaren registrerades så jag fick försöka skriva om den... :P

2009-08-31 @ 22:02:35
URL: http://lina007.blogspot.com
Postat av: Emil Hansson

Duktig Alvin ! :D

2009-09-01 @ 10:45:16
Postat av: Farbro Adrian

Lill drängen har redan bleve så stor :D man blir så glad av å se han

2009-09-01 @ 18:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0