Jag önskar dig...



Jag ska bli en bättre människa. Jag har haft nu flera olika samtal med olika personer under de närmaste dagarna. Dom har verkligen fått mig att inse att det inte är någon mening att hålla saker inom sig. Men jag är så feg för att säga vad jag tycker till mina närmaste. Kanske beror det på min uppväxt, kanske inte. Men nu ska det bli ändring på det! För att folk ska veta vad jag tycker och känner så måste jag ta tag i mig själv och berätta det. Det är mitt nästa mål i livet. Utveckla mig själv till det bättre. Livet är för kort för att gå omkring och vara besviken, ledsen, arg i ensamhet. Men jag måste verkligen jobba med mig själv. Och det ska jag göra. Det var som en vän sa till mig: Gör det nu innan det är försent att göra något åt det. Och det är verkligen sant! Nej, skärpning Angelica. Nu är det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0