Minnen som spelas upp... om och om igen.

Jobb, jobb...

Middag i Ersmark hos min kära far. Kom hem kring halv åtta. Alvin somnade i bilen, så det var bara att lyfta honom till hans säng så fortsatte han att sova. Gofisen vår.

Efter att Alvin lagt sig så åkta jag förbi en gammal vän som jag inte träffat på säkert...iaf, 1,5 år. Vi har pratat med varandra på msn och så men inget annat. Mycket mycket trevligt må jag säga. Nu ska jag snart lägga mig, jobb imorgon 7:15-16:30. låång dag.


Du har så jävla rätt i allt du säger. Jag kommer nog aldrig sluta förvånas över hur du förändras. Jag är glad att jag fick lära känna dig och trots våra dispyter i livet så kommer jag aldrig släppa taget, helt. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Vi har känt varandra i över 7 år nu. Förstå hur länge det är. Och jag önskar verkligen att jag kunde få vara en större del i ditt liv än vad jag är. Du är en sån bra människa och vi tänker verkligen så lika. Ibland kan jag undra vad som gick fel och hur det hade varit om du valt en annan väg i ditt liv. Men samtidigt så valde du rätt. Helt rätt.


2 times one- i hope it´s a miracle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0