20 februari 2009

Fredag.

Idag vaknade inte Alvin förren klockan 10, hör och häpna! Det var länge sedan han sov så länge. Men skönt var det :) Det är så mysigt att bara ligga i sängen och gosa på honom innan vi kliver upp. Jag tog mig en dusch efter det och sedan så lekte vi en stund i babygymmet. Han är så duktig våran skrutt. Nu kan han sitta själv i sin stol och han rullar runt medvetet från mage till rygg. Jag vill att han ska ligga på mage så att han får träna nacken lite, även om han kan, men han rullar bara över på rygg, så jag gav upp efter ett tag :P Fast han har iofs aldrig gillat att ligga på mage, så det är ju inte så konstigt att han rullar över på rygg om han kan :P

Kristian kom hem tidigt från jobbet idag, skönt. Då fick vi lite mer tid med honom. Så han tog sig en dusch och sedan åkte vi till stan och shoppade kläder till vår Alvinsaur. Han har hur mycket kläder som helst i 68 och 80 men i storlek 74 som han har nu finns det bara några få plagg, så det blev 5 nya bodies och ett par byxor. Så nu har han lite till iaf :) Och under hela tiden i stan så sov vår lille skrutt i vagnen.

Och nu ligger Alvin och sover och Kristian har en kompis här så dom sitter och pratar och jag sitter här och njuter av att ha lite egen tid för en stund. Ska ta och sätta mig och läsa en bok snart.

Min dag har varit bra, jag hoppas er har varit det med.

Sköt om er!


Fel datum jag vet, men jag hade inte orken att ställa in det på kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0