22 februari

Söndag.

Igår så blev det en lugn dag. Jag och Alvin klev upp kring nio. Sedan vid halv elva började han bli lite smågrinig så jag tog upp honom och stoppade in tutten och han slockna direkt! Har aldrig hänt! Så jag la mig med honom i sängen och vi sov gott till tio över elva ungefär, då vaknade han och ville ha mat. Så jag ammade honom liggandes så vi somnade om igen till kvart över tolv, det var såå mysigt!

Sedan klev pappa Kristian upp ocg vi lekte med Alvin och tog en massa bilder. Sedan fick vi för oss att gå på promenad. Vi var ute sammanlagt 3 timmar! Det kändes i kroppen då vi kom in att vi hade varit ute länge. Men riktigt skönt var det iaf :)

Efter att vi lagt Alvin vid halv nio så såg vi film och myste, bara vi två. Det var behövligt. Vi såg, Journy to the centre of the earth och Yesman. Båda filmerna var bra tycker jag.

Idag så fick jag sovmorgon, eller ja, tills Alvin ville ha mat. Jag sov till 12 iaf. Det var jätteskönt. Annars så har vi bara varit hemma. Jag åkte iväg på affären en sväng och handlade middag, lax och potatis blev det. Vi hade min faster Pia på besök en sväng nu ikväll också, det var som länge sedan vi träffade henne, så det var trevligt.

Kristian håller på att natta Alvin just nu och så fort han är färdig så ska vi sätta oss och se Private practice. Sedan blir det nog natten för oss.

Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0