23 februari

Måndag.

Jag hatar måndagar. Kristian jobbar och jag sitter hemma och har tråkigt. Det är såå mycket bättre dom dagar han jobbar morgon. Då har vi hela kvällarna med varandra. Och jag kan inte åka nånstans efter klockan 19 för att kunna hålla Alvins rutiner (inte för att det är något hinder). Men kvällarna blir lätt långtråkiga.

Idag klev vi upp runt 9 (som alla andra dagar). Pappa Kristian sov till halv tolv. Vi tog oss en promenad vid ett då Alvin ändå skulle sova. Vi pratade lite om hur allt kommer att bli nu när Kristian blir av med jobbet. Lite stress känner vi men jag tror att vi har koll på det mesta. Det känns bara så jobbigt att inte veta om vi kommer få in pengar i tid eller inte. Men jag hoppas allt löser sig, förr eller senare.

Åh, min lilla skrutt är så söt! Han bara skrattar hela tiden! Han har upptäckt att det är kul att bli kittlad, så så fort jag kittlar honom på magen så kommer det där underbara skrattet som gör mig alldeles varm inombords. Han är verkligen det bästa som finns! Ibland är han farligt nära att bli uppäten! :)

Tvättid på onsdag. Det måste jag komma ihåg.

Nu borde jag sova men det ska jag inte. Ska nog sätta mig i vår nya bäddsoffa och läsa i min bok en stund.

Gnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0