12 Juli.

Imorse vaknade Alvin vid 6, jag gav honom lite vatten och han somnade då om till kvart i sju, då var han inte sugen på att sova mer. Så jag ammade honom och sedan klev min underbara älskling upp med Lilleman. Jag vaknade halv elva. Skönt var det! Tack snygging!

Den här dagen har som mest bestått av tvivelaktigheter och prat. Men nu är det som det ska vara igen. Vi har myst med Alvin och bara varit. K har väntat praktiskt taget hela dagen på att hans inlineskompisar ska ringa och säga att dom är på G att åka men icket. Så han blev rätt less och drog iväg till en annan kompis och ska se film. Det gör han rätt i.

Alvin ramlar inte längre och slår sitt lilla huvud. Han har nu lärt sig att ramla på rumpan. Han har även kommit på att han kan nå till fönsterbrädorna och nå saker som står där, så nu har vi fått ställa in allt så långt det bara går. Jag förstår inte hur dom små kan ha så långa armar!? Han är då för söt! Han har även börjat bli lite reserverad mot andra människor än oss. Pia, Per och hans lilla flicka Frida kom och hälsade på en sväng på eftermiddagen och då blev det lite uppsträckning av armar mot mamma och lite tårar då dom sa hej. Men den perioden ska komma den med.

Haha och en annan sak! Jag och K får varken kramas eller pussas utan protester från Lilleman. Så fort vi kramas framför honom blir det att han börjar "prata" högljutt och slutar vi inte så börjar han gråta. Men så fort vi tar upp honom och han får vara med och kramas och pussas, då blir det bra. Det är så häftigt att han är med så mkt, och förstår. Dom små förstår mer än vad vi tror.

Lilleman somnade för ca en halvtimma sedan. Så nu ska jag kika runt lite på internet sedan kanske jag sätter mig och ser någon film.

Gnatt.



Jag gillar att klättra på
mamma.


kolla in vingarna! :P

               
Naglar före...                                    ...naglar efter :D


Kvällsfika.


En liten ligist på äventyr.


En skruttas!


Sådär ställer han sig jämt :p


Mys i köket :)


Min fina tröja som jag
fick av, ja ni ser ju vem ;)






We belong together, like the open seas and shores.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0