14 Juli.

Idag klev K upp med Lilleman som vaknade första gången klockan 6, då ammade jag honom och sedan somnade han om och vaknade kvart i sju. Jag sov till halv tolv... skönt var det. Då jag hade gjort mig iordning så åkte vi in till stan. Där fick Alvin mellanmål och vi åt lunch. Sedan somnade Skruttas vid kvart över två och sov till kvart över tre. Medan han sov så tog vi oss en promenad i solen.

Vi tog oss en fika och Alvin fick middag samtidigt. Efter det åkte vi hem och myste lite. Alvin somnade på tre röda. Jag hann knappt lägga mig bredvid honom förrän han sov. Han var en slut liten kille. Men det är inte så konstigt så som han håller igång hela dagarna.

Imorgon är det städ- och tvättdag. Tvättid mellan 10-13 och då ska vi även hinna storstäda och packa. Vi åker ju på fredag så vi hade tänkt börja packa imorgon så vi iaf har börjat. På torsdag ska vi se bio, K och jag. Så Alvin ska vara med Morbror Robin och Elin under tiden. Bion börjar 14. Det är första gången vi lämnar bort honom under dagen och under så lång tid. Men jag vet att det kommer att gå bara bra. Vi ska se Harry Potter och Halvblodsprinsen(man måste ju se denna om man sett alla andra :)). Efter det ska vi packa färdigt och sedan på fredag morgon har vi tid för fyrhjulsinställning på bilen klockan 07 och medan K är och fixar det så ska jag och Alvin bara göra oss iordning och packa det sista så vi är färdiga för avfärd så fort K är klar. Vi räknar på att komma iväg runt 9. Så Alvin får sin sovstund i bilen ( man måste ju som anpassa sig efter det små så gott det går).

Nu ska jag mysa med min älskling för imorgon blir det en heldag med städ och tvätt så då vill man vara pigg och glad då det ändå är en så tråkig dag...

Ha en bra kväll! Gnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0