23 Juli.

Hej hallå!

Vi har det bara bra på vår semester. Regnigt dock, men det är inget vi kan styra över så det är bara att acceptera.

Vi är fortfarande i Solleftetå, drar vidare till Lund på lördag.

Jag njuter verkligen av livet här. Det är så underbart att vara här. Det jobbiga tycker jag är att det drar upp en massa gamla minnen som jag trodde jag hade glömt, but thats life.

Alvin har nu 5 tänder. Han klättrade även upp för trappan för någon dag sedan, helt själv(självklart stod jag bakom hela tiden och såg till så att han inte skulle ramla). Han är så duktig, på allt.


Det är så svårt med dig. Jag vet inte vad du vill. Men vill jag veta det? Jag vill men samtidigt inte. Du finns alltid där för mig. Ibland kan jag önska att det vore annorlunda. Men samtidigt inte. Du är svår helt enkelt.

Jag förstår inte hur du kan ta så lätt på det här. Ett samtal som talar om att allt är bra är väl inte så mycket begärt. Jag vet att du håller allt inne, precis som jag, men jag tycker inte att du har rätt att göra det i den här situationen. Jag vill veta av dig, inte av någon annan. Och hur kan du inte bara ringa och säga vad som hänt? Livet är för kort för att stressa bort. Det finns så mycket annat viktigt att göra. Jag hoppas att det här har givit dig en tankeställare. Jag hoppas verklligen verkligen det.

Oj så jag älskar dig! Du är så underbar! Jag hoppas verkligen att du flyttar till mig nästa år. Jag vill ha dig nära. Du förstår mig så bra. Vi är så lika. Det är så himla lätt att prata med dig. Det är så skönt att det fortfarande kan vara så efter så många år. Tack för att du finns!


Nu blir det till att umgås med denna underbara familj! Jag tycker verkligen om dom!


Kommentarer
Postat av: frida

är någon av dom där texterna till mig eller någon jag känner? jag är bara nyfiken:)

2009-07-24 @ 00:40:21
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0