9 Juli.

Nu ligger Alvin och sover sedan en och en halv timma tillbaka, undra när han hade tänkt vakna? Han brukar inte sova såhär länge på förmiddagarna, men men, då kanske han sover en kortare stund i eftermiddag. Eller så behöver han helt enkelt den här sömnen just nu. Det händer ju väldigt mycket i hans lilla kropp.

Nu har K besiktigat saaben och den gick inte igenom, för andra gången. Och vi förstår inte varför heller. Inte ens min pappa som kan bilar förstår varför dom inte godkände den... det är lite roligt med besiktningsmän, en del kan låta en gå även om det är ngt som måste fixas medan andra är petig som bara den. Synd att vi fick en som skulle vara så petig idag då... Aja, pappa skulle kolla på den och sedan får vi väl besikta den ännu en gång. Det är en helvetesmaskin den där saaben... bara vi blir av med den snart så kanske man kan lugna ner sig lite :P

Nu är K påväg hem. Så jag ska fixa någon lunch till oss och sedan får vi väl se då Lilleman behagar att vakna.


7 Maj 2003 <3
7 September 2007 <3
8 Oktober 2008 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa!! jag ska prata med mamma om jag får komma till er! :) pusspuss

2009-07-10 @ 12:06:54
Postat av: julia

haha glömde skriva att de va jag ;)

2009-07-10 @ 12:07:14
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0