12 Juli.

Idag blev det uppstigning halv åtta. Jag tog mig min morgonpromenad x 2. Medan jag var ute och gick fick Alvin mellanmål. Alvin somnade sedan som en stock i vagnen. Runt 10 kom Amadeus och lilla Julia. Vi satt mest och pratade, det var verkligen kul att träffa dom. Alvin vaknade kring kvart i elva. Då fick både han och Julia lunch. Vi vuxna åt tacos till lunch. gott!

Vid halv ett var vi färiga att åka till Vännäs. Väl framme fick Alvin sitt mellanmål och sedan sov han från 14 till 15.30. Under den tiden hann vi träffa Elin, Robin, Elle. Nova och Amanda. Alltid lika trevligt! Alvin fick en jättesöt tröja av Morbror Robin(kommer bild på den). Tack, den satt jättebra!

Vi kom hem kring 16 och då åkte Amadeus och Julia hem. Vi gick upp och gjorde middag, Lax, potatis och exotisk dressing, mums! Alvin fick biffstroganoff och katrinplommonpuré till efterrätt. Efter det diskade jag undan medan K lekte med Alvin. Det är så underbart att se mina pojkar mysa med varandra. Det bästa jag har är ni!

Shake kom hit vif 20. Då åkte även K ut och skulle åka inlines. Jag och Shake målade våra naglar, det blev jättefint :) Du är så duktig Shake!

Nu sitter jag och väntar på att K ska komma hem så vi kan gå och lägga oss tillsammans och mysa.

Gnatt.

Till min älskade vän Jaqueline.

A friend is like a flower,
a rose to be exact,
Or maybe like a brand new gate
that never comes unlatched.
A friend is like an owl,
both beautiful and wise.
Or perhaps a friend is like a ghost,
whose spirit never dies.
A friend is like those blades of grass
you can never mow,
standing straight, tall, and proud
in a perfect little row.
A friend is like a heart that goes
strong until the end.
Where would I be in this world
if I didn't have you as my friend.


Du betyder så mycket för mig. Tack för att du alltid finns där. Tack för att du verkligen ser mig för den jag är, och accepterar det. Tack för att du aldrig dömmer mig. Tack för att du är du. Du gör mig till en bättre människa. Tack!

(Bilder kommer vid ett annat tillfälle, K glömde kameran i bilen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0