2 Juli.

Idag ville Lilleman upp halv sju. Vi har börjat lägga honom sju så nu vill han upp tidigare. Men det gör mig absolut ingenting! Det är så underbart att kliva upp med honom. Jag har glömt att berätta att han nu säger Da-da och ma-ma, så jag antar att det är mamma och pappa :P Han säger dock da-da oftare än ma-ma, men det ska det bli ändring på ;)

Han är så stor nu. Det står väl inte på förrän han går. Han har blivit så rackarns snabb på att krypa nu. Sen ställer han sig upp mot precis ALLT.  Så det gäller att ha ögon i nacken. Han har även fått en till tand uppe och den bredvid är på G. Men det kanske jag redan skrivit :P

Idag har varit en lugn dag. Vi har strosat omkring lite på stan med Shake. K har jobbat. Till middag grillade vi kyckling, det var jättegott! Efter det åkte jag iväg och tränade med en kompis. Vi gick intensivt i 1 timma ungefär. Det var skönt.

Så K fick ta läggningen eftersom att jag ska sluta amma på kvällarna. Så då får K ta kvällarna ett tag framöver. Han tog dock inte vällingen ikväll så vi får se när han vaknar. Men det är en vanesak för honom också. Han har ju alltid alltid haft bröstet. Han dricker inte ur flaska annars heller. Han får vatten i vanlig mugg för det är enklast så för honom. Han är så duktig! Vi försöker få honom att dricka vatten på flaska nu då det är så varmt men man får skruva av själva nappen, då dricker han :P Så vi får se hur det går. Jag hade tänkt sluta amma helt nu men hjärtat svider alldeles för mkt för att sluta helt ännu. Så han får en liten avtrappning och tillslut slutar jag amma morgnar också.

Jag vet att jag sa att jag skulle sluta tvärt men jag kan inte. Det är för mycket att ge upp. Särsklit då jag har mjölk kvar. Men det är skönt att det är någon annan än jag som kan ta kvällarna, ifall jag skulle vilja hitta på något. Så mina bröst håller på att sprängas redan nu, vi får se hur de är imorgon bitti :P

Imorgon är Ks sista jobbardag innan semestern. Hoppas på fint väder. Har hört att det ska bli kallare, den som lever får se.

Imorgon kväll ska jag iväg med lillebror, Elin och Johan och titta på då pappa och hans band spelar på Tallbacken. Det är inte ofta han spelar längre så det är kul att få se. Jag minns då jag och Lillebror satt och lyssnade på dom då dom spelade i sin replokal. Det var det häftigaste vi visste! :D

Nu blir det en dusch och sedan sängen. Igår somnade jag med Alvin, klockan 19... Så jag var pigg och glad imorse! :D

Slänger in lite bilder!


En "klättrare" :P


En smitare!

Vilken posé!


Världens vackraste varelse!


Grattis på din dag underbara Shake! Hoppas den har varit helt underbar! Du är så bra!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0