11 Juni.

Nu var det länge sedan jag skrev igen. Tiden har helt enkelt inte funnits.

Onsdag var det studentfest för lillebror. Nu har han blivit stor på riktigt han med! Grattis igen till alla studenter! :)

Idag har det bara varit tråkigt väder så vi har myst en massa!

Lägger in lite bilder.

              
Robin o Kristian.                 Robin o Mamma.

              
Robin.                                    Johan.

               
Robin o Elle.                         Jonas.


Tatuering som gjordes i tisdags.



Det var nog allt jag hade på hjärtat idag. Får se om jag har större lust imorgon att skriva lite fler rader. :)

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad bra den blev! :D

2009-06-12 @ 10:29:23
URL: http://lina007.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag har åkt på en brakförkylning, inte så vidare kul. :P Sånt klarar man sig gärna utan!

Ja det börjar kännas att de har de där kilona, så helst vill man inte bära omkring på dem längre stunder men man kan ju inte låta bli heller! :P

2009-06-13 @ 12:09:42
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0