16 Juni.

Nu går det undan! Nu kryper vår skrutt omkring som en virvelvind här hemma. Och igår ställde han sig upp för första gången mot soffan. Han är så söt! Nu ikväll försökte han ställa sig upp i badkaret men det tillåts inte. Så nu är det kantskydd som gäller. Så han inte slår lillhuvudet.

Jag har varit dålig på att uppdatera men tiden har helt enkelt inte funnits. Har haft bättre saker för mig än att sitta framför den här dumburken.

På torsdag bär det av till Kristians stuga. Ska fira midsommar där.

Imorgon ska jag iväg på vinprovning hemma hos en vän. Det ska bli mycket trevligt. Då får Kristian och Alvin umgås lite själva också, det tycker dom om.

Nu blir det mys framför tv:n och sedan sängen. Vi har nu lagt Alvin i sin säng inatt, vi får se hur det går.

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Bruden :-) Super kul att träffa er idag ;-) Hoppas de bli snart igen. Kramar från oss i dorro

2009-06-17 @ 19:56:49
Postat av: Lina

Ja det är verkligen jätteroligt! De är så duktiga. :)

Ja vi kommer nog kanske åka upp en dag, men riktigt när vet jag inte eftersom vi är hus- och hundvakt under den veckan. Men nog ska vi allt kunna klämma in en dag i Sollefteå. ;) Och då får vi absolut ta och träffas!

Kram

2009-06-22 @ 20:08:50
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0