2 Juni.

Idag har vi tvättat och vikt den till och med. Det brukar oftast bli så att den får ligga tills vi har tid att vika men nu gjorde jag det på en gång. Det känns så skönt. Nu sover Alvin. Han somnade på en gång. Lilleman. Kristian är och golfar och kommer väl hem på en stund. Jag ska plocka iordning alla leksaker och sånt som dragits fram under dagen sedan ska jag ställa mig på Wii Fit brädan och träna lite. Elin kunde inte idag för hon kände sig lite småsjuk och då ska man inte träna. Så jag hoppas på att hon är friskare till på torsdag.

På torsdag ska jag förresten jobba mellan 10-18. Så det blir ingen amning förrän jag kommer hem. Mina bröst lär ju sprängas! Men det går nog bra. Desto mer till Lilleman då jag kommer hem istället ;)

Imorgon hoppas vi på finväder så vi kan vara ute och njuta av solen. Jag ska ta mig en tripp till staden och byta lite kläder som jag köpt. Sen får vi se om vi kanske hälsar på Faster Pia om dom har tid. Annars är dagen oplanerad.

Någon som har en idé på vad som kan tänkas göras?

Ha en bra kväll.


Gòunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0