22 Juni.

Äntligen hemma!

Helgen har varit bra och mysig. :)

Nu kryper lilleman omkring överallt. Han försöker till och med ställa sig upp i badkaret. Han kan sätta sig upp från krypläge och sen tillbaka ner igen. Han är såå duktig! Men det går verkligen fort. Från att bara kräla bakåt för nån vecka sedan till att krypa och ta sig överallt dit han vill. Han är verkligen vild nu. Vill inte sitta i knät och mysa på dagarna, utan då är han som en ål som bara vill ner på golvet. Idag var vi på Inspiration och då "släppte" vi lös Alvin på golvet (det var heltäckningsmatta annars hade han inte fått vara på golvet). Det tyckte han om :)  Han är verkligen våran lilla virvelvind :D

Jag känner att jag verkligen inte har tid att sitta här längre. Det är så mkt annat som händer i mitt liv just nu. Och jag älskar mitt liv!

Nu ska jag gå och lägga mig bredvid en liten Slarv och snusa på honom innan jag somnar. Det är det bästa som finns!

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0