29 Juni.

Jag har blivit dålig på att uppdatera. Finns helt enkelt inte tid.

Alvin kryper runt överallt. För nån dag sedan hittade jag honom ståendes mot bokhyllan i vardagsrummet där han stod och rev ut alla böcker. Så nu har vi fått flytta allt som ligger i jämnhöjd med Alvin. Så det ser rätt tomt ut på vissa ställen. Men han är så duktig lilleman! Han har även två tänder på G i överkäken. Eller en har kommit fram och den andra ser man är på väg.

Jag har även slutat amma alla mål förutom morgon och kväll. Det känns faktiskt ganska skönt men samtidigt lite vemodigt. Men han äter ju annan mat med så bra aptit så min "nuttemjölk" är inte så jätteintressant under dagarna längre. Men på kvällarna tycker han om att få mysa lite extra. Det är så himla mysigt!
Han är lite småförkyld lilleman också, får hoppas det går över till semestern.

Jag och K är även förkylda. Vi har pratat som små smurfar här ett tag men nu börjar det släppa. Så det känns skönt.

Mellan den 17 Juli och 2 Augusti kommer vi vara ute på resande fot. Det kommer att bli en liten minisemester. Först Sollefteå (hemstaden) en vecka, sedan drar vi vidare till Lund och stannar där en vecka. Vi kommer åka över till Danmark och göra lite små utflykter under dagarna. Får se vad som hittas på.

Gud så skönt med så fint väder! Hörde att det skulle hålla i sig hela veckan.

Vi har ju som sagt köpt ny bil, eller jag rättar mig själv där, vi har FÅTT en ny bil. Och tackar gör vi Kristians föräldrar.
Tack så jättemycket för den fina bil vi fått! Den uppskattas verkligen.
Så nu blir det till att rusta upp Saaben och få iväg den också. Någon som vill köpa den?

Annars består dagarna mest utav utelek. Vi sitter mest ute på en filt och myser i solen(självklart sitter Alvin i skuggan men det säger ju sig självt.) Mycket planering inför semestern osv. Så vi njuter mest av livet just nu. Och självklart varandra!

               
Fötterna på bordet är bra            Jag och min Prins.
att ha :P

          
En liten kryposaur.                    Jag håller fast mina saker!

                      
My baby gone crazy!                    Jag tänkte jag skulle börja läsa :P

                        
Alvin badar ute!                              Ett stycke blöja! :P

                        
                         Jag är instäängd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0