8 Juni.

Idag blir vår skrutt 8 månader! Han är så stor så stor. Jag packade ner lite kläder som är försmått och det var faktiskt lite jobbigt. Jag vet inte varför men jag fick som en klump i magen. Det var ju faktiskt inte så länge sedan han var så liten men ändå känns det som att det var evigheter sedan. Lilleman. Världens bästa.

Idag gick jag in till stan med Alvin och mötte upp Elin. Jag var shoppinghjälp idag. Vi hittade iaf jättefina kläder till henne. Hon kommer bli så vacker! Vi träffade även Elle, Nova och Nadja. Vi gick på Café station och fikade. Alvin fick mellanmål, mammamjölk! Gott var det :)

Efter det åkte jag, elin och Alvin ut på ICA maxi för att handla inför studenten åt Mamma Linda. Det var ett projekt i sig. Jag tänkte att det inte skulle ta så lång tid så jag tog ingen vagn med mig för Alvin kan ju sitta i kundvagnen. Han har sovtid mellan 16-17 och då klockan började närma sig halv fem var vi långt ifrån klara. Så jag tog upp Alvin och sedan fick han sova i min famn. Tungt! Men jag får skylla mig själv. Vi var färdiga 17 och då åkte vi hem. Alvin fick mat och sedan monterade kristian ihop cykelvagnen som vi köpte idag. Eller som Alvin fick av Mormor och Morfar! Tack så mycket! Det uppskattas verkligen.

Alvin somnade kring kvart i åtta och då började vi städa förrådet. Vi blev klara nu. Så det tog lite tid men nu är det såå skönt att det är gjort iaf.

Nu ska jag mysa lite med min älskling sedan blir det godnatt.


Från att vara så liten och skör...


...till att vara den gladaste och starkaste jag vet.

Grattis på din 8-månaders dag min underbara son!

Kommentarer
Postat av: martina

japp det var frida som länkade :)

hehe ja men det förstår jag, det ska man nog tycka också :)

joo det är bara fint med mig! med dig då?

2009-06-09 @ 20:03:02
URL: http://martiinan.blogg.se/
Postat av: julia

nästan så man börjar gråta ju :(

2009-06-11 @ 20:37:00
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0