Jobb.

Inatt sov jag i gästrummet eftersom att jag skulle jobba idag. Jag vaknade kvart i sju och Alvin och Kristian sov fortfarande. Jag gick ändå in och la mig med dom och Alvin vaknade ganska snart efter att jag lagt mig och vad hungrig. Så jag ammade honom sedan ville han kliva upp vid kvart i åtta. Kristian tog honom och jag sov till kvart över åtta. Jag klev upp, duschade och myste sedan med mina älsklingar innan jag drog iväg till jobbet. Var på jobbet 10 till 17:30. Det var jobbigt att vara ifrån Alvin så länge. Har inte varit ifrån honom så länge nånsin... Men jag visste att han var i goda händer så jag var inte orolig.

Alvin och Kristian hade haft en bra dag iaf. Vet inte riktigt vad dom gjort för så fort jag kom hem så åkte Kristian iväg och hjälpte min pappa att flytta nå grejer. Han hade iaf gjort middag tills jag kom hem. Tack min underbara älskling!

Nu sover Alvin och jag ska ta och träna lite. Min träningspartner är fortfarande sjuk så jag tränar själv. Det går men är inte lika kul.

Hoppas ni haft en bra dag!








Kommentarer
Postat av: julia

världens sötaste!! Man blir galen ju, måste få träffa er snart :)

2009-06-06 @ 16:31:57
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0