23 Juni.

Idag har vi varit ute och ränt(?) hela dagen. Först var vi på BVC och vägde och mätte Skruttas. Vågen stannade på 9560kg, inte illa :) Han var 74,5cm lång. Han är stor nu(det går inte att säga för många gånger :P )

Efter det åkte jag coh Alvin till Shake, där fick han lunch. Efter det åkte vi till min bror och hämtade barnvagnen då vi glömde den i hans bil igår. Sedan åkte vi och fikade. Sen var det dags att hämta pappa Kristian från jobbet för att åka iväg och titta på en mindre vagn åt Alvin. Två timmar senare, glad och nöjd, åkte vi därifrån med en ny vagn :) Ska ta kort på den sedan. Men kamerasladden är inte ikopplad sedan vi var iväg i helgen som var och jag kan inte med det där att plugga i den.

DEn är iaf jättefin! En beige och brun Avanti med svänghjul fram.

Nu sover Alvin och Kristian med min bror är och tittar på en ny bil till oss. Får se om dom kommer hem med den eller om den inte var något att ha.

Jag däremot ska sätta igång att städa. Så det blir gjort. Efter det ska jag sätta mig framför tv:n och tycka synd om mig själv. jag har gått och dragit på mig en förkylning, inte kul.'


jag ska nog ta och slå in lite paket också. Så är det också gjort.


Varför gifter man sig? Måste man gifta sig för att bevisa för andra och sig själv att man vill vara med varandra?
Jag anser inte att giftemål är något som bevisar kärleken för den andre. Bara för att du gifter dig garanterar inte det att man ska hålla ihop för evigt. Den som säger det snackar bara skit. Så dina argument kan du ta och stoppa upp någonstans.

Man ska gifta sig för att man vill och inget annat. Och vill vi vänta tills vi har fått vårt andra barn så gör vi det. Och skulle vår kärlek rinna ut i sanden bara för att vi inte gifte oss i tid then its never meant to be.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0