18 Mars.

Onsdag.

Idag ville Alvin kliva upp halv åtta imorse. Sagt och gjort. Så vi klev upp och myste en stund. Vid kvart över nio blev lilleman trött och sov i ca. 30 min. Då han vaknade så ville han ha mat. Så jag ammade honom. Vid tolv tog vi på oss kläder och gick ut i det strålande vackra vädret! Så himla skönt att vara ute. Så vi var ute till  klockan 14 sedan vaknade Alvin och ville ha mat. Så vi gick in och jag ammade honom. Sedan kom Shake hit och det är alltid trevligt. Hon åkte hem vid 16 och då kom även Kristian hem. Vi åt middag, Hamburgare blev det. Gott! Vid fem tog vi oss en promenad till ICA och handlade lite nödvändigheter och Alvin somnade såklart i vagnen. Men han vaknade efter ca. 40 minuter och låg och tittade på himlen tills vi kom hem. Så lekte vi med honom i sängen, sjöng och busade. Vid halv åtta så badade han, som varje kväll, och sedan ammade jag honom och nu ligger han och jollrar på i sin säng och somnar förmodligen på en liten stund.

Så jag och kristian ska se ett avsnitt av The Mentalist innan vi också ska sussa sängen.

Hoppas ni haft en lika bra dag som mig!

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0