22 Mars.

Lördag.

Minnet sviker lite om vad vi gjorde igår på dagen men igår kväll så åkte jag iaf och träffade Shake och fikade en sväng på Waynes. Det var jättetrevligt!

Tycker om dig så mycket gumman! Och som du skrev i smset: det är så skönt att vi kan säga precis vad vi vill till varandra och att vi verkligen kan vara ärliga med varandra. Tack för att du finns! Du är bäst!



Söndag.

Idag fick jag mig en sovmorgon. Kristian klev upp med Alvin vid kvart över åtta och jag sov till 11! Men jag vaknade många gånger därimellan och tänkte kliva upp. Jag är inte van att sova så länge nu för tiden så det kändes lite konstigt. Kristian och Alvin hade hunnit med en promenad mellan halv tio och 11 innan jag klev upp också. Då sov Alvin i vagnen.

Jag klev upp och vi åt lunch. Efter det att vi hade ätit så ammade jag Alvin och sedan fick han smaka sin första lunch. Potatismos med bröstmjölk! Mumma! Det tyckte inte Alvin. Det var så kul att se honom sitta där och rynka på näsan. Jag tror inte att det var så mycket för att det smakade illa, det var nog mest för den konstiga konsistensen. Men nu har han fått prova iaf och vi väntar nog ett tag till med smakisar för han verkade inte särsklit intresserad. Men varför stressa?

Efter det att han ätit färdigt eller ja, kladdat färdigt, så bakade vi bröd och tog oss sedan en promenad. Vi var ute i en och en halv timma sedan ville inte Alvin sova längre. Så han satt i vagnen och tittade. Då vi kom hem ammade jag honom och sedan tog Kristian Alvin så jag kunde städa lite. Så vi har plockat ihop ALL tvätt, herrejisses, 4 IKEA kassar blev det! Usch, hatar att tvätta. Men imorgon har vi tid mellan 10 och 13. Så vi får se hur mycket vi hinner tvätta på den tiden.

Sedan slumrade Alvin till mellan halv fem och kvart över fem och då passade jag och Kristian på att äta middag, Tacopaj och nybakt bröd. Gott gott!

Sen har vi bara myst och nu passar jag på att sitta här då Kristian badar med Alvin.

Efter att Alvin har lagt sig så ska jag och älsklingen sätta oss och läsa bok. Och sedan blir det sängen.

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0