23 Mars.

Måndag.

Idag klev vi upp kvart över åtta. Klockan 10 hade vi tvättid så jag väckte Kristian då så fick han gå ner och tvätta. Medan han gjorde det så somnade jag och Alvin och sov till klockan 11. Då kom Kristian in och tog honom så jag fick sova vidare. Så jag klev inte upp förren klockan 12... snacka om att ha blivit bortskämd nu ett par dagar. Men det är ganska skönt.

Jag ammade Alvin och, hör och häpna, det blev INGEN promenad idag mellan 13 och 15! Illa. Utan Alvin sov en timma i vår säng istället, men det var mest för att vi hade så mycket tvätt och vi satt och planerade vår ekonomi osv. Men vi tog oss en promenad mellan halv fyra och fem istället. Men då sov Alvin bara en halvtimma. Sen ville han inte sova mer. Hur mycket jag än försökte. Så han var rätt så trött nu ikväll så jag badade honom klockan 19 och sedan amma och sen sov han 19:35, så han var såå trött.

Vi hade som sagt tvättid imorse klockan 10, men jag (naturligtvis tog jag med mig Alvin) hämtade den sista tvätten halv sju ikväll, då förstår ni hur mycket tvätt vi hade! Så nu är det bara vikningen kvar, suck. Så jag ska göra det innan jag lägger mig så jag slipper vakna upp till det imorgon. Efter det så ska jag träna en sväng och sedan duscha. Sen blir det sängen.

Imorgon ska ska jag till Tandläkaren för en koll av mina implantat. Så håll tummarna för mig att det ser bra ut! Kristian jobbar kväll så Alvin ska vara hos Morbror Robin (och Elin om inte hon jobbar) medan jag är hos tandläkaren. Hoppas han sköter sig, min lillprins.

Nope, tillbaka till vikningen av tvätt...ett STORT SUCK!

Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0