3 Mars

Tisdag.

Idag ville Alvin vakna klockan 7 och ha mat. Vi låg kvar i sängen till halv nio ungefär och klev sedan upp. Jag har bara vaknat av honom 1 gång inatt! Helt otroligt! Jag brukar vakna av minsta rörelse. Så det var skönt att få sova lite. Vid halv tio ville Alvin sova en stund till så jag la mig med honom och så somnade vi båda två och sov till 10. Sen åt jag lunch vid elva och ammade Alvin kring tolv och bäddade sedan ner honom i vagnen och tog mig en långpromenad ( 2 och en halv timma! ). Jag var hemma vid kvart i tre. Det var en riktigt skön promenad, tyvärr tog batteriet i telefonen slut så det var lite tråkigt att gå utan radio, men det gick det med.

Sen kom Kristian hem. Och en kompis till mig kom hit och vi spelade nå spel som hon hade med sig. Det var en massa frågor som man skulle svara på om sig själv och sedan skulle alla deltagare gissa vad man hade svarat. Det var riktigt svårt och vi insåg snabbt att en vänskap på 7 år inte gjorde att man visste allt om varandra. Hon åkte hem vid fyra. Sedan var jag med Alvin medan Kristian lagade mat, Potatisbullar och bacon. Det var gott!

Kristian badade Alvin vid kvart över sju och sedan ammade jag honom och han somnade på studs vid kvart över åtta. Trött liten groda vi hade idag.

Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig tror jag. Eller iaf lägga mig och läsa bok.

Sköt om er!

Här kommer vår dag i bilder:

 
Morgonmys i sängen.

   
Vi har varit glada...
 
...vi har varit ledsna...

...vi har pussats och kramats.



Min största kärlek är du, Per Alvin Emanuel.

Kommentarer
Postat av: Julia Nilsson

va mysigt ni har det! :) Man blir lite avundsjuk :]

Och vad fint ditt hår blev! Man ser ju lite :)

2009-03-04 @ 10:31:44
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/
Postat av: denise

Hej!



Hamnade här av en slump faktiskt,men blev glad och varm i hjärtat när jag såg var jag hamnat. Du har aldrig träffat mig men kanske hört mitt namn nämnas någon gång,Kristian kan förklara vem jag är.Så fina bilder på lille Alvin och trevligt att se Kristian..var ju länge sedan vi sågs...Hälsa honom från mig.



Varma kramar Denise

2009-03-04 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0