4 Mars

Onsdag.

Halv fem imorse vaknade jag av att jag hör en liten herre ligga och trycka på i sin säng, så då var det bara att kliva upp och byta blöja, suck. Men så fort jag tittar på honom och han ler så smälter jag bara. Vi gick till sängen igen och jag matade honom,så somnade vi om till halv nio, då ville skrutten upp för idag. Vi klev upp och jag duschade medan Alvin satt i babysittern och lekte med Nalle Puh, tiger och I-or som hänger där och dinglar. Han tycker om sin babysitter och sitter gärna där långa stunder. Han har även ett Laban-babygym som han älskar. Tack Gudfar Björn!

Efter att Alvin sovit ca. 45 minuter så ammade jag honom vid 11 och sedan åkte vi på stan. Jag köpte strumpor och två yamaser till lillprinsen. Han har brist på strumpor, alla är för små och samma sak med yamaser. Så det blev åtta par strumpor och två pyjamaser. Pyjamasarna var storlek 74-80 så dom var lite stora men vad gör det, han växer ju i dom sedan ändå.

Efter det så åkte vi till Morbror Robin och Elin. Där fick vi nybakta bullar och mjölk, aldrig fel! Alvin sov i vagnen en stund. Vid halv tre åkte vi hem och förbi Kristians jobb och jag hämtade upp honom. Alvin hade somnat i bilen så vi la honom i vagnen och gick sedan ut på promenad, vi kom hem kvart över fem. Då vaknade Alvin och var jättehungrig. Så jag ammade honom och Kristian gjorde mat, Köttbullar, makaroner och gräddsås. Sedan lekte jag med Alvin på golvet, och jag tror aldrig han har skrattat så mycket som han gjorde då, jag måste verkligen ha sett rolig ut! Vid halv åtta badade Alvin och sedan ammade jag honom för natten, han somnade så sött i sin säng vid åtta.

Så nu blir det fika med älsklingen och lite tv sedan bingen för oss med.

Sköt om er!

Så fort du somnat för natten så sätter jag mig vid datorn och tittar på bilder på dig. Jag kan inte få nog av dig. Jag kan sakna dig om det har gått en två-tre timmar utan att jag har fått sett dig eller hört dig. Jag måste vara konstig? Så fort du vaknar på morgonen så njuter jag av varje sekund jag får med dig, ditt hår, din lukt, ditt leende. Allt med dig är perfekt. När du ligger tätt, tätt intill på morgonen och äter. Det är den bästa stunden på hela dagen. Du ligger så tätt så jag kan känna din bröstkorg höjas och sänkas. Du ligger där och halvsover medan du snuttar på mitt bröst och vickar lite försiktigt på dina små tår. Du är verkligen allt för mig. När du tittar in i mina ögon och jag in i dina, oj, vilken kärlek...


Mammas gullgroda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0