6 Mars

Fredag.

Idag har jag varit på stan en sväng med Frida och hennes lilla Freya. Det var kul att träffa dom! Köpte även en mössa åt Alvin, en lite tunnare som han kan ha nu när det är varmare ute. Det blev en svart och vitrandig Polarn O Pyret mössa, han blev så fin i den så!

Annars så har vi ätit Tacos till middag och sedan sett på Bedtime stories. Det var en lättsam film, så man slapp tänka så mycket.

Orkar inte skriva så mycket idag, ska ta och krypa ner under täcket till min älskling och läsa min bok.

Btw, jag provade ett par gamla jeans idag som jag inte kunnat ha sen en lång tid innan jag blev gravid, och jag kunde ha dom!! Så vikten går neråt, även om jag inte kan se nån skillnad. Då känns det bra att jag kan bevisa för mig själv genom sånt här att det verkligen går neråt och att jag har blivit smalare. Det känns så fruktansvärt skönt att veta att jag går ner i vikt, jag mår så himla mycket bättre då. Så nu är det bara att kämpa vidare! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0