8 Mars <3


Första snutten.


Idag blir du, mitt hjärtegryn, 5 månader. Jag minns det som det var igår då du kom till världen. Du var den vackraste varelse jag sett (och är naturligtvis fortfarande). Mamma älskar dig så enormt!

Vid den här tiden för fem månader sedan låg jag på BB och var öppen 4 centimeter. Ja, och vad gör jag vid den här tiden fem månader senare? Jag sitter och tittar ner i vagnen på den vackraste varelse som nånsin existerat där han ligger och sover. Du är så vacker när du sover. Inte trodde jag i min vildaste fantasi att en så otrolig smärta i 3 dygn skulle leda till något så underbart. Att de känslor jag kände första gången jag höll honom i min famn skulle vara så överväldigande.

Du är mitt allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0