9 Mars

Måndag...

Suck, tråkiga måndag.

Idag klev jag upp med Alvin vid 9. Vi lekte en stund och sedan somnade han vid kvart över 10, jag somnade också. Så vaknade han klockan 11 men då kom pappa Kristian upp och sa att jag fick gå och lägga mig en stund till innan han skulle ammas, så då gjorde jag det. Ruskigt skönt var det! Så jag sov till klockan 12. Sen ammade jag Alvin sedan tog vi på oss kläder och gick våra dagliga promenad, skönt var det. Vi kom hem runt 15 och då vaknade Alvin och ville ha mat. Sen har vi bara myst! Det är det bästa som finns.

Nu vaknade min lilla skrutt så han är nog hungrig. Ska amma honom nu och sen umgås med honom tills han ska lägga sig.

Älskar och saknar dig min älskling, det är så tråkigt då du jobbar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0