Antar utmaningen

Jag antar utmaningen :)




När gick du upp idag?
11 :) Kristian tog Alvin så jag fick sova, TACK!
 

Diamanter eller pärlor?
diamanter


Senaste filmen du såg på bio?

Watchmen


Favorit Tv-program?

The Mentalist


Vad åt du till frukost?

Ett glas juice och en risifrutti

Vad är ditt/dina andranamn?
Elinor Birgitta


Din favoritmat?

Kycklingwok


Vilken mat gillar du inte?

blodpudding


Vilken är din favorit CD för tillfället?

Har ingen favorit just nu


Vilken bil kör du?

En röd SAAB

Vilken är din favorit macka?
Hembakat!


Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?

Oärliga människor, folk som inte bara kan säga vad dom tycker.


Vilka är dina favoritkläder?

Leggings och tunikor :)


Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?

Tåls att fundera på :)

Favorit klädmärke?

Lite allt möjligt


Vart vill du dra dig tillbaka?

Jag skulle nog säga Sollefteå.



Favorittid på dagen?

All tid med min familj.


Var är du född?

Sollefteå


Vilken är din favorit sport att se på?

Ser inte på sport

Vem tror du inte svarar på dessa frågor?

Dom som känner för det.


Vem tror du svarar först?

INgen aning


Coca Cola eller Pepsi?

Föredrar Coca Cola, men dricker bara bubbelvatten


Fotboll eller ishockey?

fotboll


Är du en morgonmänniska eller nattuggla?

Jag är båda och. Beror på vad jag gör.


Pedikyr eller manikyr?

Manikyr.

Några spännande nyheter att berätta för oss?

Inte just nu.


Vad ville du bli när du var liten?

Frisör

Bästa barndomsminnet?

Oj, ingen aning


Varit i Afrika?

Nej, men besöker det gärna nån gång.


Nånsin rullat in någon i toapapper?

Inte vad jag har minne av..


Varit med om en bilolycka?

Många


Favoritdag i veckan?

Alla dagar med Alvin :)

Favoritblomma?

Allt med lite färg är alltid trevligt.

Favorit snabbmatsrestaurang?
Subway


Äger du en cykel?

Ja, fick en av min älskling i studentpresent


Vem fick du senaste mailet ifrån?

Liberoklubben


I vilken affär skulle du helst vilja utöka ditt kreditkort?

Ingen, vill inte använda kredit.


Läggdags?

Strax efter Alvin, så vid 10.

Vems svar är du mest nyfiken på?
Ingen

Senaste personen du delade en middag med?
Kristian och Alvin.

Vad sysslar du med just nu?
Betalar räkningar och svara på dessa frågor.

Favoritfärg?
Svart (om det nu är en färg?)


Hur många tatueringar?

Ingen, för tillfället.


Ja det här var ju himla kul! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0