Du


Älskade Alvin.
För mig är du det vackraste som finns.
ALLT du gör är helt perfekt. Jag skulle kunna sitta och titta på dig i all evighet om jag bara kunde.
Jag förstår inte hur man nånsin kan vara arg på sina barn? Som det känns nu skulle jag aldrig i mitt liv kunna höja rösten åt honom. Och jag ska inte säga att jag aldrig kommer att göra det men som det känns nu så kommer han alltid vara det perfekta. Jag förstår inte varför vissa föräldrar kan bli arga på sina barn helt i onödan. Ett barn skriker inte om det inte är nägot som inte känns rätt. Då är det upp till oss föräldrar att försöka se till så att vi hittar det som känns jobbigt och åtgärda det. Jag säger inte att det är lätt, absolut inte, men det är vår plikt som föräldrar att alltid finnas där för våra barn. Jag anser att behöver man skrika åt sina barn då är det något som har gått fel ändå från början. Jag hatar då föräldrar skriker åt sina barn, det ska inte behövas.

Jag har många saker jag inte vill att Alvin ska få uppleva och mycket krav på mig själv som mamma och jag ska göra allt för att jag ska bli den mamma som , enligt mig, är en bra mamma.

Du förtjänar det allra bästaste min lilla skrutt.

Nu ska jag gå och sova så jag kan vara med min skatt imorgon, leka, mysa och bara titta på varandra.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: julia

JA, det är så otroligt bra! :D

Men en kompis skickade dom till mig och hon orkar inte skicka resten.. måste köpa boxarna när jag får pengar! :) nej, nu ska jag hoppa in i duschen, har innebandycup imorgon på skolan.



Förresten, vad fint du skrivit angelica! KRAM

2009-03-26 @ 20:35:02
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0