Ett år äldre.

Ja idag blev jag ett år äldre. 21 år.

Dagen har varit bra. Jag hade födelsedagsfika igår för släkt och vänner så idag blev en lugn dag. Så skönt så. Jag var en sväng hem till Frida(som också fyller år idag) och fikade.

Igår vid halv två så kom hela min familj. Sen kom även Shake (älskade vän) och fikade. Sen vid klockan 15 så kom faster m. familj. Det var folk här enda tills klockan var sex, så det var fullt upp hela dagen. Synd bara att inte allt fika åts upp! Nån som vill fika?

Här kommer min lista på alla underbara presenter som ramlade in:

* Marimekko-handduk (underbart snygg!)
* Marimekko- servetter (som är för fina för att användas!)
* Miss-Dee örhängen (något nytt märke, skitsnygga!)
* Snö-örhängen (precis såna jag önskade mig!)
* Ett par till Snö-örhängen (man kan aldrig ha för många!)
* Presentkort på Mias Lustgård (tack!)
* 2st Ittalaljusstakar (nu känns det komplett!)
* 1000 kronor att handla skor för (och det blev ett par svarta Reebook)
* 800 kronor att shoppa loss för (aldrig fel!)
* Blommor i massor!
* Spa-set (mys i badkaret blir det!)

Och av min älskade lilla familj fick jag ett Effva Attling - halsband. Tack och åter igen tack!

Sen fick jag en liten extra present av min älskade fästman. Han kom igår kväll vid halv sex på kvällen och sa att han bokat två biobiljetter till oss. Så svärfar och svärmor var barnvakt. Det var verkligen guld värt. Ni är underbara!

Vi hade en underbar kväll. Tack älskling!

Nu ska jag bada min högt älskade Alvin.

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Julia Nilsson

GRATTIS

2009-03-16 @ 17:59:07
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0