Födelsedag på G!

Ja snart blir jag gammal. Det är faktiskt så illa. 21 hela år...

Kom på igår att det bara är en vecka kvar, ångest. Varför kan man bara inte sluta fylla år runt 20? Det vore ju perfekt.

Listan på vad jag önskar mig är alldeles för lång och alldeles för dyr, så vi får väl se hur mycket av det som jag får.

Här kommer ett litet smakrpov vad som står på min lista:

* Marimekkogardiner

* Itallaljusstakar

* Snö-smycken

* Kosta Boda glas

* Adidasskor

* Presentkort på kläder

* Ny Ipod (
Eftersom att Kristian tappade bort min förra..)


M.M


Så frågan är ju hur generösa min släkt och vänner är?
Det återstår att se :)


Och Frida! Du blir lika gammal som jag! Du kommer väl och fikar på lördag? ( www.freyasmamma.blogg.se )

Kommentarer
Postat av: frida

så du ska ha fika och sånt på lördagen? mamma mona fyller år på lördagen.. men vet inte när de ska firas, ska höra men annars komme jag noooog :) kommer du hit på söndagen då? ;)

2009-03-09 @ 11:28:16
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0