Inte redan...

Vi misstänker att det är tänder på g. Han sover dåligt och är lite dålig i magen. Vi har fått göra så att vi sover halva natten var med Alvin så att nån av oss får sova. Han vaknar och ligger och "kliar" sig i munnen på nätterna. Lill-skrutten våran. Det måste vara jobbigt för honom och jag hoppas att dom väntar ett tag till innan dom får för sig att titta ut. Dels för hans skull men sedan också för mina nuttars skull. Han bits redan så mycket ändå och det är inte skönt!
Får väl se hur länge till jag ammar när dom små tandsingarna har tittat fram. Men jag ska försöka göra ALLT för att kunna amma så länge det bara går. Vår skrutt ska ha det bästa.

När han blir runt sex månader hade vi tänkt börja ge smakisar till honom, eller jag hade tänkt prata med BVC om det där. För jag vill inte börja ge honom mat om han inte "behöver". Jag vill vänta så länge som möjligt. Så länge han klarar sig på enbart bröstmjölk så tänker jag fortsätta amma (om han inte biter sönder mig totalt :P)

Nu ska jag lägga mig igen och försöka sova innan han möjligtvis vaknar igen.

Gnatt på er! Hoppas ni får en god natts sömn iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0