Kvällsnytt!

Nu har en nybadad och nyäten Alvin nyss somnat. Han somnar utan ett ljud jämt! Han är så duktig. Sen vi fick in rutinerna ordentligt så är han nästintill aldrig missnöjd. Det är så skönt att alltid ha en glad Alvin.

Nu ska jag fortsätta baka färdigt mina dumlekakor som jag började på då Alvin sov en sväng. Sedan ska jag plocka iordning lite här hemma så det är snyggt till imorgon då jag vaknar. Det är alltid kul att vakna då lägenheten är iordning städad. Sedan blir det lite träning tror jag. Nu får det vara nog, nu ska jag gå ner till min målvikt. Det är ett tag kvar men som jag skrev i nått tidigare inlägg så väger jag mindre nu än innan Alvin blev till så det är jag skitnöjd över. Så nu ska bara resten bort. Får väl se hur mycket jag hinner gå ner innan nästa skrutt är på G. Det är kul att se då kläderna blir större och jag själv mindre, då vet jag att det funkar ;)

Ha en fortsatt bra kväll så ska jag göra det jag skrev och sedan lägga mig.

 
Jag är en liten, liten Alvin i en stor stor säng.

Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! :)

Ja kläderna är jättefina! Det finns så mycket fint till dem nu för tiden och Odin har i stort sett mer kläder än en själv, man blir ju nästan avundsjuk. :P

Hoppas allt är bra med er! Kram

2009-03-10 @ 08:31:15
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0