Socialt handikappad!

Bara för att jag har skaffat barn betyder inte det att jag är socialt handikappad!

Vad less jag blir!

Jag är fortfarande samma gamla Angelica. Jag vill fortfarande träffa mina vänner. Jag KAN gå ut en fredagkväll utan att det gör något.

Bara för att jag nu har skaffat barn så slutar ni räkna med mig. Jag kan förstå att ni tyckte det var jobbigt från början då jag sa nej rätt ofta men då behövde Alvin mig hela tiden. Nu är det annorlunda. Han sover hela nätterna och kristian kan ta honom.

Så alla som vill umgås, hoho, jag finns här!

Nu blir det sömn, gnatt

Kommentarer
Postat av: frida

är det några som har slutat att räkna med dig när dem ska ut? :/

2009-03-11 @ 20:52:06
URL: http://freyasmamma.blogg.se/
Postat av: karla

neee socialt handikappad! är vi inte! =)jag håller med dig! trist ju när vänner inte frågar! gud vad söt pojken är! adda mig på msn karla[email protected] kramar

2009-03-12 @ 08:32:43
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag känner igen mig i det där också! Fast å andra sidan bor ju majoriteten av mina vänner kvar i Sollefteå, men de få som jag har här nere kan ju gott och väl fråga åtminstone tycker man ju. Men icke.

Så jag förstår till fullo vad du menar!



Hoppas Alvin's tänder väntar med att dyka upp för er bådas skull. Annars kommer du nog se ut som en nåldyna. :P

Hoppas det är bra med er! Kram

2009-03-12 @ 11:09:09
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0