Utmanad av Pernilla.

Allmänt...
Namn: Angelica Elinor Birgitta Jonsson.
Piercingar: Ja.
Tatueringar: Nej.
Längd: 170 cm.
Skostorlek: 38.5
Hårfärg: Brunt med blonda slingor.
Är du kär i någon? Ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, i ett hus på landet.
Vilket shampoo använder du? Elvital
Vad är du rädd för? Mörker, att förlora min familj
Gillar du att tvätta? Nej, men måste så måste man.
Gillar du Berg-och-Dalbana? Nej.

SENASTE...
Film du hyrde: Det var ett tag sedan jag hyrde film. Kommer faktiskt inte ihåg.
Film du köpte: Det var nog en CSI-box. även om det inte är en film.
Låten du lyssnade på: Kelly Clarkson-cryin´
Låten du hade på hjärnan: cryin´med Aerosmith
Låten du laddade ner: Pink's senaste album.
Personen du ringde: Min bror.
TV-program du tittade på: The mentalist..
Personen du tänkte på: Robin(tänkte på hur det går med hans brödbakande).

FAVORIT...
Mat:
Tacos och grillat på sommaren.
Låt: Hallelujah
Sak att göra: Lyssna på musik!
Sport: Bowling.
Dryck: Bubbelvatten.
Klädplagget: Tunika.
Film: Många!
Bil: Så länge jag har en bil att köra är jag nöjd.

ANTAL...
Gånger du varit kär:
Två.
Gånger ditt hjärta brustit: En.
Hjärtan brustit på grund av dej: En, vad jag vet om.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Många fler än vad jag troligtvis känner till.
Ärr du har på kroppen: 2, vad jag kan se.

SENASTE...
Bok du läste:
Snälla pappa, nej.
Personen du fick mail av: Liberoklubben.
Personen du fick brev av: Mamma.
Personen du fick sms av: Mormor.
Gången hela din familj åt middag tillsammansVarje dag.

ÖVRIGT..
Vad har du gjort idag:
Ammat Alvin, varit på stan, ammat, ätit middag och nu blir det att bada Alvin.
Var det kul: Det är alltid kul att umgås med Alvin. Stan var bra förutom att det var sånt skitväder.
Hur tidigt stiger du upp: Oftast runt 9.
Gillar du att slåss: Nej.
Vad ska du göra ikväll: Natta Alvin och sedan lägga mig och läsa bok.
Är du seriös: Alltid.
Vad är du allergisk mot: Ingenting.
Var har du ont: I magen.
Använder du hårspray: Varje dag.
Kan du stå på händer: Nej.
Favoritserie: Private Practice, The mentalist, One tree hill.

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker:
Socker.
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: Ja.
Var du glad igår: Ja.
Vad dansar du till: Allt.
Stockholm är: Sveriges huvudstad.
Göteborg är: en väldigt fin stad.
Kan du sjunga: Alla kan väl sjunga?
Mer värt än guld: Min familj och vänner.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Spanien.
Sparar till: Mycket.
Väntar på: Att det ska bli sommar och värme.
Pålägg som gäller: Ost och gurka.
Dagens dryck: Bubbelvatten, såklart!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0