Vi två.

Vad heter ni?Angelica och Kristian
Hur träffades ni? På Vallaskolan i Sollefteå
Hur länge har ni varit tillsammans? 5 år och 11 månader (den 7 april)
Är ni förlovade? Ja.
Bor ni ihop? Ja.
Har ni barn? En underbar liten son.
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Kommer ALDRIG glömma den.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han
Vem är äldst? Han ( 3år äldre)
Vilka stjärntecken är ni? Jag är fisk och Kristian oxe
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Kristian
Vem sjunger bäst? Beror på vem du frågar
Håller ni i handen på stan? Så ofta vi kan, men nu har vi ju en vagn att styra så de blir sällan så.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Det tycker jag inte att jag kan påstå att vi gjorde.
Vad har ni gemensamt? ALVIN!
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja!
Har ni någon speciell låt? Ja
Har ni stora framtidsplaner? Ja
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej det har vi inte.
Vilket är ert bästa minne? Varje dag med Alvin är en dag att minnas
Vem lagar bäst mat? Skulle nog säga Kristian
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Antingen läser varsin bok eller ser något på TV
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? För det mesta.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja, Kristian i Sollefteå och jag i Umeå.
Blir du lätt svartsjuk? Nej.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag gör tydligen det. Men det gör Kristian också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0