22 Maj.

Idag klev Kristian upp med Alvin. Jag vaknade av att Alvin var ledsen vid kvart över elva. Han var trött. Jag duschade en snabbis och sedan gick vi in till stan, tog en timma ungefär. Alvin sov då men vaknade efter cirka 1 timma och 20 minuter. Vi gick till Eastern Palace och åt lunch, skitas gott! Jag ammade Alvin där också. Efter det träffade vi Bror och Elin och vi gick och myste lite på stan. Vi bestämde att vi ska träffas imorgon och umgås och äta middag, det ser vi verkligen fram emot.

Vid halv fyra somnade Alvin igen och då passade vi på att gå hem igen, så vi var hemma runt 17. Då vaknade Alvin och var pigg och glad, som alltid. Då vi kom hem ammade jag honom och sedan bestämde vi oss för att åka iväg och golfa. Sagt och gjort. Vi kom till Sörfors golfbana kring sex och var ute en timma. Jag behöver dock träna lite mer på det där. Då vi kom hem fick Alvin gröt (hör och häpna, han äter fruktgröt! Eller ikväll var det lite kämpigt men han var rätt trött också). Sen bad, amning och nu sover lille skrutt.

Så nu blir det FREDAGSMYS! Min älskling är på affären och handlar det sista till tacos. Sedan köper han även hem meloner och jordgubbar som vi ska ha som fredagsmys framför tv:n. Det gäller att hitta andra nyttigheter då vi inte ska äta sötsaker.

Ha en bra kväll.

Kristian fick sitt lönebesked idag. Den summan tackar vi gudarna för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0