25 Maj.

Idag klev vi alla upp klockan åtta. Vi myste som vanligt hela morgonen. Alvin sover jätte oroligt nu på nätterna så vi har bestämt att han får sova med oss nu ett tag framöver. Det är väl mycket som händer i kropp och knopp just nu. Så det känns bäst så, för oss allihop. Så han var rätt så trött och grinig imorse. Vid halv tio gick vi iväg på föräldraträff och det var bara vi och ett annat par. Tråkigt att alla inte kom på sista träffen, lite dålig stil tycker jag.

Efter föräldraträffen gick vi hem och lämnade av onödig last och gick sedan in till stan. Alvin sov då under tiden men vaknade efter en timma. Sen ville han inte somna om. Vi tog oss en fika inne i stan och gick sedan och shoppade lite.

Alvin fick 2 kortärmade och kortbenade (!) yamasar, ett par shorts, en kortärmad bodie och 4 "dregellappar". Jag fick mig 3 par skor. Så nu har jag sommarskor.

Vi gick tillbaka kring 16 och var hemma halv sex. Alvin sov dock bara 40 minuter så han har inte sovit mycket idag. Men han har inte varit grinig förutom imorse.

Nu blir det mys med min älskling innan det blir sängen. Gnatt.

       
Alvin på café.                 Alvin och jag.



          
ALvin!

                    



Nu är alla räkningar betalda. Det känns så skönt! Nu vet vi att vi klarade oss den här månaden igenom också. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0