26 Maj.

Alvin ville upp tio över sju idag. Då var jag en väldigt trött mamma. Klockan nio hade vi tid på BVC för att göra BOEL testet. Det gick jättebra, full pott! :P Vi vägde och mätte också. 9010 gram ich 71,5 cm, det var inte mycket förändring mot för förra gången men hon tyckte det inte gjorde nånting. De små går ju inte upp lika snabbt nu som de gjorde i början.

Vi kom hem vid 10. Alvinf fick mat och sedan erbjöd sig Kristian att ta Alvin så jag fick sova en sväng. Tack! Så både jag och Alvin sov i strax över två timmar. Efter det så myste vi. Jag ammade Alvin vid 14 och sedan åkte jag och han till Frida och Freya, det var jättemysigt! Kristian passade på att sova en sväng då vi åkte. Sedan åkte han iväg och spelade golf. Vi kom hem runt halv sju och då blev det lite lek och sedan bad, amning och sängen. Men oj, vad lång tid det tog för lilleman att somna idag. Jag låg med honom i sängen i säkert en halvtimma innan han slutligen kunde slappna av och somna. Då han hade somnat så åkte jag iväg till Elin och tränade. Vi gick i raskt takt i cirka en timma, det var jättehärligt! Tack Elin! Nu blir det träning med henne söndag, tisdag och torsdag. Nu ska jag bli fit for summer 09! :P

Så nu blir det sängen för mig.

Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter.
                                 Alvin
           
                                Freya
           
                       Alvin och Freya
                
 
                          Alvins bil som fick idag.
        


                                                           DU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0