7-8 Maj

Igår var min och Kristians 6-årsdag. Vi hade bokat bord på TC men som jag har skrivit förut så är Alvin magsjuk. Trodde vi iaf. Så kvällen spenderades hemma med massa mys framför Benajmin Buttons otroliga liv. Det tyckte jag var en otroligt sorglig film. Alvin sov dock hela natten utan att kräkas, det kom i morse istället.

Dagen idag började med att Alvin ville kliva upp vid 8. Sen har vi mest myst eftersom att han varit lite hängig. Han somnade igen efter att ha ammats vid 11 och sov till 12. Då tänkte vi att vi skulle ta tempen och då vi gjorde det så kom det ut såå mycket bakvägen så hanhar troligtvis varit lite förstoppad. Så nu mår han jättebra. Han har inte kräkts sen 11 och äter som han ska. Så hädanefter blir det lite katrinplommonpuré till efterrätt då han ska äta fast föda, så magen hinner vänja sig.

Resten av kvällen vet jag inte vad det blir. Det återstår att se.


Mys med pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0